ضمانت بازگشت کالا

راهنمای بازگشت و یا تعویض کالا با ضمانت بازگشت کالا

آرامش خاطر مشتریان از خرید خود از مهم ترین اولویت‌ های فروشگاه اینترنتی هایپر امنیت آریو می‌باشد. در همین راستا این مجموعه تمام تلاش خود را بکار گرفته تا اطلاعات دقیقی از محصولات در سایت قرار داده شود تا مشتریان بتوانند با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایند. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید قصد بازگشت و یا تعویض کالای خریداری شده را داشته باشند که در این راستا ضمانت 7 روزه جهت بازگرداندن کالا را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که محاسبه این بازه به این صورت است : 7 روز از زمان تحویل کالا به مشتری تا اخذ محصول ارجاعی توسط هایپر امنیت آریو

پس چنان چه قصد تعویض دارید، در حداقل زمان ممکن پس از دریافت کالا اقدام نمایید تا این روال بدون هیچ گونه مشکلی، برای شما انجام شود.

شرایط تعویض کالا

  • چنانچه کالای خریداری‌ شده با محصول ارسالی برای مشتری مغایرت داشته باشد، در صورت هر گونه اشتباه از سوی فروشگاه کالای ارسالی بدون تحمیل هیچ‌ گونه هزینه‌ ای به مشتری، مشروط به اطلاع در 24 ساعت اولیه و ضمن اینکه پلمپ و برچسب امنیتی محصول مخدوش نشده باشد، تعویض خواهد شد.
  • در صورت مورد پسند نبودن کالای دریافتی و یا مناسب نبودن آن محصول برای کاربر هزینه پست یا حمل و نقل برای برگشت کالا به عهده کاربر می باشد.
  • در نظر داشته باشید فاکتور ثبت شده شما دو بار قابلیت تعویض دارد، لذا دقت کافی در هنگام خرید تعویضی تان داشته باشید.

کالای برگشتی چه شرایطی باید داشته باشد؟

  • محصولات با عنوان هارد، فیش، آداپتور، باتری و کابل تحت هیچ شرایطی قابل تعویض نیستند.
  • همه کالاهای برگشتی باید دارای شرایط اولیه، همراه جعبه اصلی کالا و اقلام همراه، همان طور که تحویل گرفته شده اند (دارای پلمپ و هولوگرام) بدون آسیب دیدگی و پارگی باشند.
  • کالای دوربین مداربسته تحت هیچ عنوانی بعد از نصب و پیچ شدن تعویض یا پس گرفته نمی شود.
  •  برچسب‌ زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ ای بنویسید.)
  • کلیه کالاهایی که در جشنواره‌ ها و با تخفیف خریداری‌ شده‌اند، فقط قابل تعویض هستند و قابلیت مرجوع را ندارند.