خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش آریو

خدمات پس از فروش کالا و خدمت نه تنها ضامن بقا و تداوم تولید کنندگان است، بلکه یکی از مهم ترین عوامل موثر برای رقابت در بازار جهانی است. این خدمات شامل حمل و نصب و راه اندازی، تعمیر و نگهداری، تهیه و توزیع قطعات یدکی، مستندسازی، آموزش، تضمین و غیره می باشد. به تعریف دیگر کلیه اموری که شرکت پس از فروش کالا به منظور جلب رضایت مشتریان و کمک به آنها برای دریافت بیشترین ارزش از محصولات و خدمات خریداری شده ارائه می دهد نیز اشاره دارد.

پشتیبانی تلفنی 

به طور کلی می توان گفت که خدمات پس از فروش به فرایندهای مختلفی اشاره می کند، یکی از مهم ترین قسمت های این فرایند پاسخگویی و راهنمایی کارشناسان آریو ایمن بصورت مستمر و سریع است.

  • شما می توانید برای گرفتن مشاوره در امر انتخاب و خرید کالای خود با شماره های ذکر شده و یا از طریق آیکن واتس اپ در پایین صفحه سایت با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید، پس اگر در امر خرید و یا فرآیند تکمیل و پرداخت نهایی سبد خرید خود سوالی داشتید بی درنگ با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.
  • کارشناسان پشتیبانی آریو ایمن برای حل مشکلات به صورت آنلاین و تلفنی در خدمت شما هستند. اگر بعد از خرید سوالی درباره نحوه تعویض و یا برگشت کالا داشتید می توانید به صفحه ضمانت بازگشت کالا مراجعه کرده و یا باز هم از طریق تلفن با کارشناسان پشتیبان ما ارتباط برقرار کنید.

انواع خدمات پس از فروش

همانطور که می دانید این خدمات که به ۲ صورت گارانتی یا وارانتی ارائه می شوند که شامل تعمیر یا تعویض قطعات محصول در صورت خرابی در طی مدت مشخص هستند. البته گارانتی و وارانتی تفاوت هایی با یکدیگر دارند. گارانتی تضمین تعویض کالا و وارانتی تضمین تعمیر قطعات فرسوده‌ یک دستگاه است. مدت زمان ارائه خدمات پس از فروش توسط فروشنده تعیین می‌شود و قراردادی بین مشتری و فروشنده به امضا می رسد. در اغلب مواقع مدت زمان وارانتی از گارانتی بیشتر است.

بخش های زیادی در ارائه خدمات پس از فروش دست دارند. این واحد شامل بخش های نمایندگی، پشتیبانی فنی، آموزش فنی، تعمیرگاه و حمل و نقل محصول است. یکی از وظایف اصلی بخش پشتیبانی فنی ارائه مشاوره فنی به مشتریان خود پیش از خرید و از طریق راه های ارتباطی مختلف است. در مراحل بعدی نظرسنجی از مشتری برای رضایت از کالا و خدمات پس از خرید کالا بسیار مهم است. چرا که این کار هم به تولید کننده برای شناخت نیاز مشتری کمک می‌کند و هم به مشتری برای اعتماد به کالا و سازنده آن کمک می‌کند.

با افتخار این امر توسط واحد صدای مشتری انجام شده و از رضایت مشتریان عزیز اطمینان حاصل می شود.

گارانتی و خدمات پس از فروش در آریو چگونه است؟

  • کالاهای برند آریو همگی دارای گارانتی معتبر خود شرکت آریو ایمن هیتند و ظرف 24 ساعت گارانتی و مجددا تحویل مشتری داده می شوند.
  • ریست پسوورد کالاهای برند آریو کاملا رایگان انجام می شود.
  • گارانتی هارد توسط شرکت گارانتی کننده اصلی همان برند انجام می شود و از فقط درخواست و پیگیری به عهده شرکت آریو می باشد. ( گارانتی هارد شامل ضربه نمی شود )
  • سیستم های امنیت اماکن سایر برندها به شرکت گارانتی کننده خود محصول ارسال شده و حداقل یک هفته برگشت کالا به مشتری زمان می برد.
  • تعمیرات کالاهای متفرقه و نونیم توسط تیم تعمیر آریو در شرکت آریو انجام می شود.
  • هایپر امنیت آریو در زمینه خودرو دارای نمایندگی برند چیتا است و محصولات این برند مستقیما در این مرکز گارانتی و تعمیر می شوند.

مراحل گارانتی و وارانتی کالا در آریو

  • مراجعه حضوری یا ارسال کالا
  • ثبت کالا در سیستم و ارسال پیامک شامل شماره پذیرش به مشتری
  • تست کالا و عیب یابی توسط متخصصان آریو
  • بعد اتمام تعمیر یا تعویض و تست نهایی پیامک تحویل کالا و اعلام هزینه برای مشتری ارسال می شود.
  • تحویل کالا به انتخاب خود مشتری ( صورت حضوری و یا ارسال از طریق پیک )

ما و همچنین تیم خدمات پس از فروش آریو مفتخر به خدمت رسانی بصورت تمام وقت برای پشتیبانی و جلب رضایت شما مشریان عزیز هستیم.